Hell's Bells
12 Oct | 21:00

performance

70 zł

Pierwsza z trzech mocno rozbudowanych nocy klubowych w postkomunistycznym budynku Hotelu Forum. W tym roku jedną z sal (Room 3) będzie dawna, nieużywana hotelowa kuchnia, ale po kolei. W Room 1 skupimy się na artystach generujących industrialne brzmienia. Ewa Justka zagra na własnoręcznie wykonanych noise’owych instrumentach, Pharmakon zaprezentuje swoją noise’ową wersję transu, Moor Mother – radykalną poezję, a Varg – czarne poczucie humoru. DJ sety zagrają Nina Kraviz z wydawnictwa трип oraz przecierająca nowe szlaki technofeministka Umfang. Zakład Ostatniej Posługi otworzy wieczór ambientowym setem. W Room 2 prezentowana będzie grana na żywo muzyka house i techno. Wystąpią związane z Brutażem Mchy i Porosty oraz ekspert ds. industrialnego groove’u – Maoupa Mazzocchetti. Karen Gwyer da ekstatyczny improwizowany set, a do rave’owych imprez nawiąże PTU. W programie jest również Tzusing z dj setem. Room 3 to sala dla artystów inspirujących się muzyką z różnych stron świata. VTSS debiutująca jako TRY na nowo interpretuje polski folk. Muzyka Black Zone Myth Chant i DJ-a Lycoksa wywodzi się z afrykańskich rytmów – Black Zone gra psychodelię, DJ Lycox portugalską batidę. Jim C. Nedd i Palm Wine nawiążą do kolumbijskich soundsystemów Picó, buntowniczej i kreatywnej sceny ulicznych imprez. Na koniec goście z najlepszej imprezy w Manchesterze – Swing Ting oraz MC Fox.

Black Zone Myth Chant, Maoupa Mazzocchetti i Varg występują przy wsparciu platformy SHAPE.

Hotel Forum
Konopnickiej 28, Kraków
  • Zakład Ostatniej Posługi
    21:00
  • Mchy i Porosty
    22:00
  • Ewa Justka
    22:30
  • VTSS presents TRY
    22:45
  • Chino
    23:00
  • Pharmakon
    23:30
  • Black Zone Myth Chant
    23:45
  • Karen Gwyer
    00:00
  • Moor Mother
    00:30
  • DJ Lycox
    00:45
  • PTU
    01:00
  • Varg
    01:30
  • Jim C. Nedd & Palm Wine
    01:45
  • Tzusing
    02:00
  • Swing Ting & MC Fox
    02:15
  • Nina Kraviz
    02:30
  • Maoupa Mazzocchetti
    04:00
  • Umfang
    04:30

You are in the archives

Go back to the current page